12 júla 2016

Cuketové placky


z prvých cukiet zo záhrady som napiekla placky, tie má rád aj muž a hlavne neohŕňa nos, že zase cukety
a aby som ani ja netrpela v tomto teple v kuchyni, upiekla som placky na plechu
trochu cesta mi zostalo tak som upiekla aj placky na panvici, na oleji, tie na plechu mi chutili oveľa viac, neboli také mastné











Na placky som použila:

2 mladé cukety
2 zemiaky
1 väčšiu cibuľu
2 vajcia
1 pohár (200ml) ovsené vločky
4-5 strúčikov cesnaku
soľ, mleté čierne korenie
drvenú rascu
bylinky - petrželku, majoránku













cuketu, zemiaky a cibuľu som nastrúhala na robote, nechcelo sa mi strúhať ručne

cuketu som nastrúhala aj so šupkou

pridala som vajíčka, pretlačený cesnak, koreniny a bylinky
ovsené vločky používam na zahustenie miesto múky

dobre zamiešame
ja si vždy upečiem na panvici maličkú placku, ochutnám ak treba dosolím, dochutím a až potom pokračujem



lyžicou kladieme kôpky na vymastený plech a dáme piecť do horúcej rúry na 220°C asi na 15 minút. potom otočíme a upečieme z druhej strany, alebo smažíme klasicky na oleji

k plackám som ešte urobila dresing z bieleho jogurtu + pretlačený cesnak, soľ a čierne korenie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára