24 septembra 2017

Rezne v syrovom cestíčku

Rada hľadám nové recepty na webe, myslím, že je to celkom bežná činnosť kuchárov amatérov. 
Úplne pravidelne natrafím na recepty ktoré sľubujú "mňamózne zážitky" a mnohé iné chuťové superlatívy ktoré nám zaručujú kulinárske nebo.  Keď si potom recept prečítam, zistím, že je to celkom bežný recept.

Aj tento recept patrí k takým. Recept sľuboval, že po ochutnaní už žiaden iný rezeň, ja a moja rodina nikdy v živote nebudeme chcieť. 
K tomu len toľko, recept na rezne v syrovom cestíčku je jednoduchý a skvelý ale rezne robím a budem robiť na mnoho spôsobov tak, ako doteraz. Akurát dnes k nim pribudol nový "mňamózny" druh.






Čo budeme potrebovať:

bravčové mäso na rezne a ako hovorí môj muž na rezne je najlepšia krkovička
hladkú múku
vajíčka
tvrdý syr na strúhanie
soľ

bravčové rezne máličko osolíme, syr je slaný dosť
a obalíme: 
- v hladkej múke
- v rozšľahanom vajíčku
- znovu v hladkej múke
v rozšľahanom vajíčku
- a nakoniec v nastrúhanom syre


opatrne prenesieme na plech, na pečiaci papier a dáme piecť do rozpálenej rúry na 250°C na 5 minút, potom stíšime na 200°C a pečieme do zlata

keď sa na mňa z plechu usmiali takéto krásne pampúšiky, mala som veľkú radosť a boli nielen krásne ale aj dobré
Robila som aj klasické rezne v trojobale vysmážané na plechu, ja už inak ako na plechu ani nevysmážam a k rezňom som robila obyčajný cibuľový šalát bez majonézy, len ja pridávam aj mrkvu a hrach.


recept na Slovenský šalát nájdete TU  - takto ho robím ja.



2 komentáre:

  1. Rezne sú fantastické. Mäkké, robila som ich z karé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) rezne z karé sú výborné... tieto syrové som robila aj z kuracích pŕs a boli tiež výborné

      Odstrániť